Tänään, eilen, huomenna nykyään kaikki tiuskii mulle. Joillekkin hyville kavereille kertoo miten menee mitä on tapahtunu ja silleen ja mitä sitten? Normaalisti sieltä pitäis tulla joko kannustusta tai iloisia kommentteja puolestani, mutta ei "aina kun sulla menee hyvin mulla menee huonosti, sulla menee vähän liiankin usein hyvin." Tommosesta tulee niin paha mieli luulee, että kaverit ois ees ilosia puolesta. Ja sit jos tapahtuu jotain kurjempaa niin sieltä tulee vaan vahingonilonen kommentti. Onneks ei kumminkaan kaikki mun kaverit ei ole sellasia. Useimmat ei oo mutta heti jos ykskin on tulee paha mieli.. Minkäs teet?.

Oon huomannu ittessäni semmosen puolen et esitän et kaikki on hyvin ja oon ilonen ja kuuntelen muitten juttuja ja huolia vaikka ei yhtään tekis mieli mut teen sen ilt koska hyvät kaverit tekee niin enkä aattele sitä velvollisuutena musta se on kivaa onhan se välillä vähän rasittavaa mutta niin me kaikki ollaan. Niin esitän et kaikki on hyvin ja oon ilonen heti kun pääsen kotiin oon ihan väsyny ja poikki kulutan kaiken energian aina jossain muualla sit oon ihan lopussa kun pääsen kotiin. Nukunkin nykyään niin vähän vaikka en oo ulkona kovin myöhään mutta en vaan saa unta kun päässä pyörii kaikenlaista. Onneks alkaa kohta loma niin saa ainakin nukkua jos ei muuta :)

Give me time just time my darling.